منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " استقلال " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، شاهرخ بیانی، عضو گروه آنالیز استقلال، پیرامون مسابقه استقلال و الجزیره اظهار داشت: بازی خوبی بود و استقلال توانست در 30 دقیقه اول فشار لازم را وارد کرده و به گل هم برسد. نیمه اول بازی تماماً در اختیار استقلال بود. در نیمه دوم بازیکنان دچار افت بدنی شده و نتوانستند روند بازی مطلوب را ادامه داده و بازی مطلوب نیمه اول را به معرض نمایش بگذارند. به دلیل هوای بسیار شرجی، توان بدنی بازیکنان تا حد زیادی کاهش یافت به طوری که از دقیقه 70 به بعد بدن‌ها خسته شد و بازیکنان به سختی می‌دویدند.
وی در خصوص حضور ثابت جباری در بازی نیز اظهار داشت: باتوجه به این که جباری تازه از بند مصدومیت رها شده، هنوز نتوانسته به مرز آمادگی بالا برسد و به همین دلیل او در این بازی نتوانست همان جباری همیشگی باشد. نه تنها جباری که تعداد دیگری از بازیکنان نیز کارایی همیشه خود را نداشتند. با این تفاسیر بازی اکثر بازیکنان و علی‌الخصوص خط دفاع راضی کننده بود.
آنالیزور استقلال فشردگی برنامه‌ بازی‌ها را یکی از عوامل کاهش توان بازیکنان دانست و افزود: گویی ما محکوم هستیم که هر سه، چهار روز یک بار بازی انجام دهیم. به دلیل برنامه‌ریزی غلط صورت گرفته ما مجبور هستیم که بازی‌های‌مان را در فواصل زمانی اندک انجام دهیم. به عنوان مثال تیم ما بامداد جمعه از امارات بازگشت و تنها با انجام یک تمرین باید هر چه سریع‌تر برای بازی با شاهین آماده شود. برنامه‌ریزی فشرده باعث فوتبال‌زدگی بازیکنان از فوتبال شده و نمی‌توانند بازی با طراوت و با نشاطی را به نمایش بگذارند.
بیانی در آخر اضافه کرد: بازی با شاهین تحت شرایط ذکر شده واقعاً دشوار است. استقلال اصلاً نباید امتیاز از دست بدهد و منتظر نتایج سایر تیم‌های مدعی نماند. اگر استقلال بتواند این بازی را به سلامت پشت سر بگذارد، با قهرمانی فاصله‌ای نخواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

سپهر
ساعت18:44---16 تير 1391
دوست عزیز وب قشنگی داری خوشحال میشم بهم سربزنی اگر با تبادل لینک موافق بودی بعد از این که لینکم کردی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : عماد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 19:27

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید


نويسندگان


لينک دوستان

امیر شیما
از وبلاگ هواداران استقلال
استقلال کبیر
آبی
وب استقلال در جی ال اکس بلاگ
وب استقلال در پارسی بلاگ
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس esteghlal91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 12007
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

کد موس استقلال:تک کد