منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " استقلال " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، صادق ورمزیار، بازیکن و پیشکسوت پیشین استقلال، تساوی این تیم مقابل الجزیره را حق استقلال ندانست و اظهار داشت: این بازی نسبت به بازی رفت به مراتب بهتر بود. با توجه با این که الجزیره از نظر امتیاز از استقلال جلو بود، در نیمه اول یک بازی احساسی را به نمایش گذاشت و استقلال هم از این روند نهایت استفاده را برد و توانست روی همین موضوع هم به گل برسد. این پیشکسوت استقلال، بازی روی زمین را عامل موفقیت استقلال خواند و ادامه داد: منهای 10 دقیقه ابتدایی نیمه نخست که استقلال فوتبال هوایی را به نمایش گذاشته بود، توانست با بازی روی زمین و پاس‌هایی ظریف و در عمق، به هدف خود برسد. نتیجه این گونه فوتبال بازی کردن، پاس در عمق جباری و در نهایت پاس عرضی زندی بود که منجر به گل برهانی شد. وی دفاع همه‌جانبه نیمه دوم استقلال را در ایجاد این نیتجه مؤثر خواند و افزود: استقلال فراموش کرد که بهترین دفاع، حمله است. در نیمه دوم استقلال توپ و میدان را تقدیم حریف نمود و در لاک دفاعی فرورفت. از این فرصت تیم الجزیره نهایت بهره را برد و توانست با فشاری مضاعف در جناحین به به کرنر رسیده که گل خود را هم از این ناحیه به ثمر رساند. استقلال در صورتی این نتیجه را دریافت کرد که با توجه به بازی نیمه اول مستحق کسب هرسه امتیاز بازی بود. ورمزیار پیرامون نقاط ضعف استقلال در این بازی این‌گونه توضیح داد: تعویض‌های مناسبی را استقلال انجام نداد. نتوانستم بفهم چرا حیدری تعویض شد ولی ساموئل و حمودی که خستگی در ساق‌های شان مشهود بود، در زمین باقی ماندند. تیم می‌بایست برای این بازی با یک چهره هجومی وارد میدان می‌شد و بهتر بود استقلال با دو مهاجم بازی خود را آغاز می‌کرد. وی که بازی روز یکشنبه استقلال مقابل شاهین را تعیین‌کننده چهره قهرمان می‌دانست اضافه کرد: یکشنبه روز سخت استقلال است. نتیجه این دیدار تا حد بسیاری چهره قهرمان این فصل را مشخص می‌سازد. امید آن که استقلال با تمرکزی بالا و تنها برای برد پا در این مسابقه بگذارد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : عماد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 19:27

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید


نويسندگان


لينک دوستان

امیر شیما
از وبلاگ هواداران استقلال
استقلال کبیر
آبی
وب استقلال در جی ال اکس بلاگ
وب استقلال در پارسی بلاگ
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال و آدرس esteghlal91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 12000
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

کد موس استقلال:تک کد